Je za námi první online distanční závod 24 hodin na koloběžkách. Účastníci jsou jistě znavení, ale také právem pyšní na své první místo se 143 „kolečky“ a 228,8 ujetými kilometry. Jel se 15.–16. 5. 2020 a zúčastnily se ho 3 stáje (Smraďoši, Wemena a Židovice).

Jaké byly zážitky?

Bára

Kde jezdila: Prokopské údolí

Touhle cestou už jsem jela mnohokrát a stejně je vždycky krásná. Do centra z Vinohrad hezky z kopečka, potom se kochat cestou podél Vltavy a přejet Barrandovský most. Hned po výjezdu z něj se člověk dostane do graffiti podchodu, který je děsně barevný a pěkný. Pak už jen podjet viadukt na kterém vede jedna z nejhezčí vlakových cest, pořádnej krpál a jsem ve školce. Zbylo mi ještě trochu času, tak jsem jezdila po údolí, v sedm na mě čekal Kytarista a dali jsme si odměnovou pizzu. 🙂

Soňa a Tygr

Jezdili jsme po asfaltce mezi Úvalama a Klánovicema, ta je rovná a má na délku 3,3km.

Hanka T a Kuba T (rodiče bratří Turků)

Kde jezdili: Zahradní Město – Vyšehrad – Vršovice

Na Vyšehradě je to fajn, je tam spousta lidí na zahrádkách hospod. Nemůžeme se dohodnout, zda všichni pěšáci měli roušky nebo ne. Slyšeli jsme různé melodie kostelních zvonů.

Opičák

Kde: Opatov – Vrané nad Vltavou (po cyklostezce) – možná aktualizuji dál

Vyrazil jsem v 19:00, neb to byl původní plán a jel z domova přes Chodov, Modřanskou rokli až na cyklostezku k Vltavě. Odtud do Vraného a zhruba tam si začal počítat kilometry, neb padla „má hodinka“. Začalo mi tam být jedno kudy jedu, protože mne nebavilo tahat mobil na každé křižovatce a studovat mapu. Ne každá cesta bohužel vede do Říma. Užší a užší pěšinky již byly spíše křovím a nakonec jsem zjistil, že musím vystoupat asi 3500 km vysoký krpál, který jsem prve sjel a prochodil po stráni lesem. Zplavený potem jsem pak jel na supr vyhlídku a viděl osvětlenou Vltavu. Pak nazdar až do Zbraslavi a po druhé straně řeky až do doby, než jsem ve dvě ráno skončil s počítáním kilometrů. Nejezdilo metro, takže mně čekal průjezd Prahou až do Hroních Měcholup, abych za pár hodin vstával na jízdu s Kmenem.

Pajdák

Kde: Zahradní Město – Krčák – Libuš – Modřany – centrum – Veleslavín

21:10 Právě jsem se domluvil s Karou, že si nebude nastavovat budík na předávku, ale že jí zavolám 30 minut předem. Už se těším, až uslyším její hlas v 5 ráno hned po probuzení 🙂

Vyrazil jsem se sluchátky v uších s puštěnou audioknihou Karlík a továrna na čokoládu. Tu jsem poslouchal až do centra. Venku docela zima, ale dalo se. Sjezd k Vltavě z Písnice je výborný, jen to stejně někde musíte nastoupat. Kolem Vltavy na rušné cyklostezce jen pár pěšáků, cyklista ani kolobezkar žádný. Centrum jsem si prorejdil prkně. Na Staromaku jsem byl třikrát. Pak jsem si vydupal Nerudovku, fíha. Pak kolem sídla mocipána a Nový Svět na Petřiny. Předávám v 5:30 na Veleslavíně Kaře. Dokonce předávám i samotný stroj, takže předávka jak má být. Jen ten pád na mokrém asfaltu chyběl.

Kara

Kde: Veleslavín – Trója – Kralupy

V 5 ráno mi Pajdák, že mám půl hodiny, tak jsem jemu a sobě šla udělat snídani (jemu vajíčka na chleba a vodu s citronem, já si dala lasagne od včerejška). První člověk kterého jsem potkala, byla paní na koloběžce v Dejvicích. Bohužel jsem se spoléhala na to, že mojí cestu bude zaznamenávat Google, až po dlouhé době, jsem zjistila, že zklamal a zapla jsem Mapy. Po cestě jsem poslouchala Jak jsem vyhrál válku. Některá místa, kde nebyla stezka, pouze pěšina cca 3 metry nad vodou, byla poměrně nesnadná, jinak cesta ubíhala velmi pěkně. Asi tři kilometry před Kralupy mi došlo, jsem ustoupila z plánu, vracet se domů vlakem a vytáhla mámu na výlet. V autě jsem okamžitě usnula, jak špalek.

Adam Gouffi

Kde: Praha 6-Suchdol

Eliška a Pajdoch

Kde: Kolovraty – Lipany

Velké díky za účast patří také Meruňce a Magdě, Drakovi, Bláťě, Brňákovi.

Za naši stáj Smraďoši vedenou pod oddílem Poutníci a všechny, kdo se zúčastnili, se nakonec vybralo 340 Kč, které jsem odeslala ŽIVOTu 90.