jarovitani_21_050

Bez celoroční hry (2020/2021)

Po celý rok jsme poznávali české i zahraniční tradice a obyčeje.

Cesta kolem světa (2020/2021) - přerušeno

Celoroční hra byla přerušena vlivem koronaviru. Vše naleznete ZDE.

Wonkova čokoládovna (2019/2020)

Willy Wonka nás pozval do své čokoládovny tak, že jsme našli zlaté kupóny, které garantovaly vstup. Během celého roku jsme navštěvovaly nejrůznější sály, ve kterých jsme se učili výrobě cukrovinek a jiných věcí (čokoládový sál, relaxační sál, Cukrová hora...). Během roku jsme sbírali součástky do stroje, který pak na táboře po vložení ingrediencí, které jsme získávali, vytvořil nejlepší pochoutku, kterou jsme mohli jako první na světě ochutnat.

Rychlé šípy (2018/2019)

Celoroční hru Rychlé šípy po celý rok inspirovaly komiksy Jaroslava Foglara. Příběhem se proplétal i Široko, který u sebe nosil hlavolam ježek v kleci. Na táboře přišlo vyvrcholení, které bylo značně inspirováno knihami Záhada hlavolamu a Stínadla se bouří. V ježkovi v kleci byla hádanka, díky níž jsm se dostali k obrovskému ježkovi v kleci. Uvnitř byl plán na sestavení koloběžek od Jana Tleskače k závodu míru se žlutým kvítkem.

Vikingové / Holubinky (2017/2018)

Dostali jsme se do doby Vikingů. Statečných válečníků, kteří objevovali nové kraje a zároveň byly dobře vybavení. Na začátku roku někteří z nás kandidovali na nového krále, protože starý zemřel. Během roku jsme poznávali vikingské tradice a to, že nebyli zas tak krutí, jak se o nich říká. Na začátku tábora jsme zvolili nového krále podle jeho dovedností a umu. O dva dny později jsme se probudili do nového prostředí bláznivého městečka Holubinky. Celý tábor jsme se točil kolem hub a cíl byl jich sesbírat co nejvíc. Na konci jsme jejich nohy rozřezali a výrobky z josefovských červíků, kteří byli uvnitř, vyměňovali po okolních vesnicích.

Škola umění a magie (2016/2017)

Během roku jsme se potkávali na vyučovacích hodinách s nejrůznějšími profesory, kteří nás v nultém přípravném ročníku naučili mnohé. Nacházeli jsme se v Bradavicích, léta páně 3500. Na táboře jsme vstoupili do prvního ročníku. Ředitelka byla hned první den odvolána, ve škole se objevovali „zlaté“ postavy a učili jsme se boji. Naštěstí jsme nezničili Krásnohůlky, jak po nás chtěl jeden z profesorů, ale radši jsme prozkoumali situaci v Kruvalu. Díky tomu jsme mohli zjistit, že Kruvalší jsou ovládáni zlým Orfanem, který nás chce převést na temnou stranu. Nedali jsme se a ubránili Bradavice před útoky. Odvolaná ředitelka se vrátila a zničila Orfana.

Země za zrcadlem (2015/2016)

Průchodem bránou jsme se dostali do Země za zrcadlem. Cestovali po světech různých ras, poznávali jejich charaktery, zvyklosti a legendy. Postupně jsme zjistili, že hlavní svět Omega, je budoucnost naší Země. Na svět se řítil meteorit, a proto jsme získávali návod na obsluhu stroje času díky němuž jsme se vrátili zpět do současnosti. V současné době máme možnost spojit své síly a ve chvíli, kdy bude lidstvo schopno společné řeči, můžeme podat zprávu o konci světa a společně najít řešení.

Superhrdinové / Qahramon (2014/2015)

Během roku jsme zažívali příběhy s různými superhrdiny (Superman, Kapitán Amerika, Thor, Hulk, Batman…). Tábor nás překvapil. K našemu úžasu jsme našli hru. Když herní bedna zabubnovala, mohli jsme hodit kostkami, přesunout se a přečíst si kartičku, která nám způsobila nějakou situaci v běžném životě. Chtěl nás zabít lovec, potkali jsme škodlivé opice, potkali jsme nájezd splašených automobilů. Prostředí se střídala. Od hor k lesu, moři i městu. nakonec jsme hru dohráli a vše se vrátilo do normálu.

Rytíři (2013/2014)

Během roku nás chtěl dostat Sir Bolton s inkvizicí. Procestovali jsme tak trochu časem, takže jsem se potkali třeba se svobodnými Templáři, Rudolfem II. či s Kryštofem Harantem z Polžic a Bezdružic. Na táboře jsme potkali Merlina a rytíře kruhového stolu. Porazili jsme Morganu a Artuš předal vládu jednomu z nás, který dokázal vytáhnout bájný meč Excalibur ze země.

Indiáni (2012/2013)

Během roku jsme poznávali indiány s jejich zvyky, učili se jejich moudrosti a poznávali jejich výklad světa. Na táboře jsme zjistili, že Karos vykopal tomahawk a dýmku v jednom, čímž si měl posléze podmanit všechny žijící bytosti. V poslední chvíli jsme ho přemohli a tomahawk zakopali do země. Mezi jednotlivými kmeny zavládl mír.

Stopy času (2011/2012)

Celoroční hra se vztahovala k řeckým bájím a pověstem. Vyvrcholila na táboře zvaném Odysseovy sny, který se odkazoval na návrat Odyssea z Trojské války.

Letní tábor Kyrandia 2011

Oddíl Poutníci se sotva rozjel a už jel na týdenní letní tábor s tematikou Kyrandia.

Největší podporovatelé

Podporují nás i další, kompletní seznam naleznete zde. Děkujeme!
Libí se vám naše činnost? Vidíte v ní smysl? Podpořte nás - možností je mnoho.
customHeadersheaderEnd